Det fungerar!

År 2008 läste jag Matt 6:33 första gången och då bad jag om det livet. Inom några få veckor fick jag mitt första jobb.

År 2009 så hade jag lagt mina sista pengar (jag hade i plånboken) i kollekten när jag insåg att jag hade en lång resa hemåt och behövde något att äta på vägen. Då fick jag ett mellanmål gratis.

År 2010 var jag på en konferens och hade för lite pengar för att kunna köpa mig lunch så jag planerade att gå och ta ut pengar, men istället fick jag pengar av en bekant fast jag inte bett personen om det och personen inte visste att jag hade för lite pengar.

År 2011 har jag fått hoppa in på ett företag samt haft ett bra sommarjobb. Jag har inga ekonomiska problem.

Guds löften fungerar på riktigt inkl att man räddas genom tron, Joh 3:16-18

Mvh
Anton





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0